Ak sa rozhodnete pre MEGA eShop, získate prístup k rozsiahlej
nápovede a nárok na bezplatnú emailovú a telefonickú podporu.
S priemernými reakčnými časmi do 3 hodín sa môžete spoľahnúť
na to, že vás nenecháme v štichu.
Všetky nastavenia eShopu sú zdokumentované v zákazníckom portáli,
v ktorom nájdete viac ako 160 strán užitočných informácií. Ak potrebujete
pomoc pri používaní konkrétnej funkcie eShopu, stačí, ak kliknete na ikonu
otáznika v administračnom rozhraní eShopu. Po kliknutí sa vám zobrazí
stránka zákazníckeho portálu s popisom funkcie, ktorú práve používate.
Ak máte otázky týkajúce sa prevádzky vášho eShopu, môžete sa na nás
obrátiť e-mailom alebo telefonicky. Naši pracovníci vám poradia, alebo vás
nasmerujú na popis riešenia na zákazníckom portáli. Ak narazíte na technický
problém, postúpime ho servisnému tímu. Kritické závady zvyčajne odstránime
do 24 hodín formou okamžitej aktualizácie, ktorú zároveň aplikujeme pre
všetkých klientov s nárokom na aktualizáciu.
Ak by ste počiatočné nastavenie eShopu* alebo úpravu jeho vzhľadu** chceli
prenechať na nás, za príplatok môžete využiť celý rad doplnkových služieb:
počiatočné nastavenie eShopu, úpravu vzhľadu eShopu našimi grafikmi, vytvorenie
dizajnu na mieru, vývoj funkcií na mieru, marketingové poradenstvo, konzultácie a ďalšie.
* eShop si môžete nastaviť sami použitím Sprievodcu a nastavením ďalších parametrov v časti Nastavenia
** Vzhľad eShopu si môžete upraviť aj sami, prostredníctvom nástroja Dizajnér, ktorý je súčasťou každého MEGA eShopu
Vždy nás môžete kontaktovať aj telefonicky na 0911 34 51 53, prípadne e-mailom
MEGA eShopy podporujú nasledujúce
systémy, banky a technológie: