Na tom nezáleží! MEGA eShop totiž obsahuje VŠETKY FUNKCIE, ktoré budete pri prevádzke internetového obchodu potrebovať. Súčasťou eShopu je MODERNÝ DIZAJN, ktorý si môžete kedykoľvek upraviť. Navyše, vysoká úroveň SEO, podpora sociálnych sietí a exporty do internetových porovnávačov vám pomôžu priviesť do eShopu VIAC ZÁKAZNÍKOV. Za žiadnu z týchto funkcií nemusíte platiť navyše—stačí vám len 70€. Ak neviete kde začať, obráťte sa na nás ešte dnes.
Prevezmite kontrolu nad správou produktov vo vašom eShope.
Priemerný počet produktov v eShopoch našich zákazníkov je niečo cez 3000, ak je však váš sortiment širší, MEGA eshop to zvládne.
Pre každý produkt vo vašom eShope môžete pridať vlastné SEO parametre, ktoré vám pomôžu získať popredné miesta vo vyhľadávačoch. Viac informácií nájdete tu.
Produkty v eShope môžu obsahovať všetky štandardne používané produktové atribúty (polia). Patria medzi ne názov, URL adresa, krátky popis, dlhý popis, SKU / EAN / distibučný kód, nákupná / stará / predajná / zvýhodnená cena, daňová trieda, dostupnosť, váha, minimálne a maximálne predajné množstvo, domovská stránka, príznaky, obrázky, prílohy, voliteľné polia a kategórie.
Produkty v eShope môžete identifikovať podľa SKU, EAN a distribučného kódu.
V eShope môžete každému produktu priradiť nákupnú, starú, predajnú a zvýhodnenú cenu. Nákupná cena je pre vaše interné potreby. Stará cena je zvyčajne vyššia cena, ktorá sa v eShope zobrazuje prečiarknuto. Predajná cena je štandardná cena produktu. Ak chcete dočasne predávať produkt za inú cenu, môžete použiť zvýhodnenú cenu, ktorá sa bude zobrazovať namiesto predajnej.
Ku každému produktu môžete doplniť aj ďalšie, voliteľné polia. Pre zjednodušenie správy sú voliteľné polia zaradané do skupín, ktoré si môžete vytvárať v neobmedzenom počte (napríklad skupina voliteľných polí špecifická pre pre bielu techniku a skupina voliteľných polí špecifická pre výpočtovú techniku).
Každý produkt môžete zaradiť do jednej alebo viacerých kategórií. Kategórie môžete vytvárať v neobmezenom množstve a s vnorením až do 3 úrovní. Každá kategória môže mať navyše popis a obrázok, ktorý sa užívateľom zobrazí na stránke danej kategórie.
Každý produkt môžete označiť jedným alebo viacerými produktovými príznakmi (napríklad novinka, akcia, výpredaj), prostredníctvom ktorých môžete produkty v eShope zvýrazniť a dodatočne kategorizovať.
Každý produkt môžete priradiť k vopred vytvorenej značke (výrobcovi). Návštevníkom eShopu tak umožníte, aby sa mohli navigovať nielen prostredníctvom kategórií, ale aj podľa produktových značiek.
Jednotlivé produkty môžete zaradiť do línií (napríklad farebné, objemové alebo veľkostné). Produkty zaradené do rovnakej línie sa na stránke produktového detailu zobrazia ako ďalšie varianty daného produktu.
V prípade, ak vo vašom eShope potrebujete dodatočné prepojenie produktov (a nepostačujú vám na to línie, prostredníctvom ktorých môžete vytvoriť produktové varianty), môžete využiť možnosť zoskupenia produktov do sérií.
V MEGA eShope môžete vytvoriť ľubovolný počet dostupností. Následne, pre každý produkt môžete nastaviť dostupnosť, podľa ktorej sa produkt zobrazí (alebo nezobrazí) v eShope, prípadne sa znemožní jeho predaj.
Ku každému produktu môžete nahrať až 5 obrázkov, ktoré sa veľkostne prispôsobia vzhľadu vášho eShopu. Okrem toho môžete k produktom priložiť aj súborové prílohy (napríklad dokumentáciu alebo manuál).
Priamo v nastavení produktu môžete určiť minimálne a maximálne predajné množstvo daného produktu. Vďaka tomuto nastaveniu môžete obmedziť, koľko produktov je možné v rámci jednej objednávky zakúpiť.
Ak predávate sortiment, na ktorý sa vzťahujú rôzne daňové triedy (napr. 10% a 20% DPH), v MEGA eShope si môžete vytvoriť viacero daňových tried a jednotlivé produkty zaradiť podľa toho, do akej triedy patria.
Ak chcete v popise produktu zvýrazniť niektoré funkcie alebo výhody produktu, popisný text môžete naformátovať použitím vizuálneho (WYSIWYG) editora.
Import produktov vám umožní naplniť váš eshop produktami hromadne—zo súboru vo formáte XML alebo XLS. Vďaka komplexnosti importovacieho súboru môžete do eShopu hromadne naimportovať produkty aj s obrázkami, voliteľnými poliami, líniami, sériami a súvisiacimi produktami.
Podobne ako produkty môžete do eShopu naimportovať aj kategórie. Túto funkciu ocenia predovšetkým prevádzkovatelia eShopov s rozsiahlejšou štruktúrou kategórií.
Ak pridávate produkty do eShopu ručne, potom oceníte funkciu klonovania produktov. Použitím funkcie klonovať sa v eshope vytvorí kópia klonovaného produktu, ktorý budete môcť upraviť podľa potreby.
Aby ste nemuseli obrázky k jednotlivým produktom pridávať po jednom, môžete využiť nástroj na hromadné nahrávanie obrázkov formou drag-n-drop.
Podobne ako obrázky môžete prostredníctvom nástroja na hromadné nahrávanie pridať aj produktové súbory.
Ak chcete upraviť parametre viacerých produktov naraz, stačí, ak vybrané produkty zaradíte do selekcie. V základnej výbave môžete produktom v selekcii zmeniť príznak a označiť ich ako obľúbené. Za príplatok je možné objednať aj iné funkcie (napr. hromadná zmena cien, dostupnosti), ktoré môžete na produkty v selekcii aplikovať.
Pri práci s produktami v administrácii môžete tieto filtrovať podľa kategórie, línie, značky, obľúbenosti, príznaku alebo dostupnosti. Navyše môžete produkty v administrácii fulltextovo vyhľadávať.
Vďaka rozšíreniu o modul Správa darčekových balení budete môcť v nákupnom košíku vášho eShopu ponúknuť zákazníkom darčekové balenie za príplatok.
Modul Skladovosť umožňuje evidovať skladové zásoby tovarov vo vašom eShope. Pri každej objednávke sa stav vášho skladu automaticky zníži. Pri dosiahnutí nulového stavu sa tovar automaticky vypne, prípadne sa v eShope zobrazí správa o tom, že je daný tovar vypredaný.
Funkcia načasovania hromadnej zmeny produktových príznakov vám umožní naplánovať zmenu produktových produktov na presne určený čas a hodinu.
Hromadná zmena cien produktov vám umožní upraviť cenu produktov zaradených v selekcii.
Hromadná zmena dostupnosti vám umožní upraviť dostupnosť produktov zaradených v selekcii.
Vybavujte objednávky rýchlo a pohodlne, z vášho prehliadača.
Prijaté objednávky môžete filtrovať podľa stavu, variablilného symbolu, dátumu prijatia, užívateľa, prípadne v nich môžete vyhľadávať full-textovo.
V prijatých objednávkach môžete upraviť ľubovolné údaje vrátane adresy zákazníka, objednaných produktov, darčekového balenia a spôsobu dopravy a platby. Ak máte zakúpené rozšírenie zľavové kupóny alebo vernostné body, môžete tieto v objednávke dodatočne uplatniť.
Od momentu prijatia novej objednávky sa u nej uchovávajú všetky zmeny, ktoré boli vykonané. Vďaka tomu budete môcť napríklad vedieť, kedy bola objednávka upravená, prípadne vybavená.
V prípade potreby môžete objednávku vytvoriť aj priamo v administračonom prostredí MEGA eShopu. Objednávku môžete vytvoriť pre nového alebo už existujúceho zákazníka. Vytváranie objednávok je vhodné napríklad pri telefonických objednávkach.
Štandardne sú v MEGA eShope preddefinované stavy objednávok Prijatá, Vybavená, Stornovaná a Zmazaná. K týmto stavom môžete pridať vlastné stavy, ktoré budete môcť k objednávkam priradiť.
Pre každú zmenu stavu objednávky si môžete nastaviť e-mailovú notifikáciu, ktorá bude odoslaná zákazníkovi a správcovi eShopu.
Pre urýchlenie práce s objednávkami môžete hromadne vytlačiť a zmeniť stav označených objednávok.
Z bezpečnostných dôvodov je pri každej objednávke uchovávaná IP adresa zákazníka.
Štandardne je v MEGA eShope predvolená platba prevodom a dobierkou. V prípade potreby však môžete pridať aj ďalší spôsob platby (napríklad hotovosť alebo platba v predajni), určiť jeho výšku a spôsoby dopravy, pre ktoré je možné daný spôsob platby uplatniť. Ku každému spôsobu dopravy môžete pridať popis, logo dopravnej spoločnosti a určiť pozíciu, v akej sa bude na stránke objednávky zobrazovať. Za príplatok tiež môžete využiť aj možnosti online platieb a splátkových systémov.
V nastaveniach objednávok môžete zvoliť spôsoby dopravy, ktoré chcete vo vašom eShope podporovať. Pri každom spôsobe dopravy môžete nastaviť cenu dopravy, prípadne určiť výšku objednávky, od ktorej bude dané poštovné zdarma. Môžete tiež pridať popis spôsobu dopravy a logo doručovateľa, prípadne určiť poradie, v akom sa budú spôsoby dopravy zobrazovať.
Výška poštovného na základe hmotnosti objednávky umožní nastaviť si ceny poštovného podľa hmotnostných rozsahov objednávky. Hmotnosť objednávky sa určuje ako súčet hmotností všetkých produktov v objednávke.
Výška poštovného na základe ceny objednávky umožní nastaviť si ceny poštovného podľa cenových rozsahov objednávky.
Zoznam objednaných tovarov vám umožní získať zoznam produktov, ktoré boli v rámci prijatých objednávok objednané.
Pre každú objednávku môžete vystaviť online faktúru, ktorú budete môcť následne vytlačiť a priložiť k expedovanému tovaru. Nemusíte tak používať externý fakturačný systém alebo iný program.
Zoznámte sa s užívateľmi a zákazníkmi vášho eShopu.
Zoznam zákazníkov vám umožní získať prehľad o zákazníkoch vo vašom eShope. Zákazníkov môžete full-textovo vyhľadávať, prípadne filtrovať podľa zákazníckej skupiny.
Pri každom zákazníkovi môžete sledovať, kedy sa zaregistroval, naposledy navštívil váš eShop, aké objednávky uskutočnil a aký bol ich celkový objem. Ak máte aktivovaný modul wishlist (strážny pes), môžete tiež vidieť, aké produkty si zákazník pridal do svojho wishlistu. Samozrejmosťou je tiež možnosť úpravy profilu zákazníka a prihlásenie sa do eShopu cez účet zákazníka.
V MEGA eShope môžete evidovať viaceré skupiny zákazníkov, na základe ktorých môžete zákazníkom patriacim do konkrétnej skupiny priraďovať výhody. Napríklad, v spojení s príplatkovým Zľavovým modulom môžete všetkým zákazníkom vo vybranej skupine aplikovať zľavu na všetky, alebo vybrané produkty. Štandardne sú v eShope vytvorené skupiny Registrovaní zákazníci a VIP zákazníci. K týmto skupinám si môžete pridať ďalšie skupiny podľa potreby (napríklad Veľkoobchod).
Ak vo vašom eShope občas narazíte na problémových zákazníkov, môžete ich označiť ako Red-Flag. Následne, všetky objednávky prijaté od týchto zákazníkov budú v zozname objednávok zvýraznené.
Získajte manažérsky prehľad o stave a dianí vo vašom eShope.
Priamo na úvodnej stránke vášho eShopu môžete získať rýchly prehľad obratov za aktuálny a predchádzajúci deň, týždeň, mesiac a rok.
Štatistika objednávok vám umožní sledovať počet a výšku objednávok v danom časovom rozpätí, rozdelenú na dni.
Štatistika produktov vám sprístupní informácie o najpredávanejších produktoch v danom časovom období.
Štatistiky návštevnosti prístupné priamo v administračnom prostredí eShopu vám poskytnú rýchly prehľad o počte návštevníkov, zdrojoch návštevnosti a najpopulárnejších stránkach vášho eShopu. V prípade, ak sa budete chcieť dozvedieť podrobnejšie informácie o návštevnosti, môžete sa preklinúť na podrobné štatistiky v prostredí Google Analytics. Samozrejmosťou je aj podpora funkcie eCommerce štatistík v Google Analytics.
Funkcie, ktoré vašim zákazníkom spríjemnia nakupovanie.
V prípade potreby si môžu zákazníci vytlačiť produkt v prehľadne naformátovanej podobe.
Zákazníci majú možnosť usporiadať si produkty podľa obľúbenosti, ceny a abecedy. Zároveň si môžu zobraziť len dostupné produkty, prípadne si zvoliť počet produktov zobrazených na stranu.
Produkty v eShope je možné zobraziť formou obrázkov (len so stručným popisom), prípadne v prehľadne usporiadanej tabuľke s krátkym popisom.
Na stránke detailu každého produktu majú zákazníci možnosť opýtať sa na produkt.
V prípade, ak produkty v eShope priraďujete konkrétnym značkám (výrobcom), potom si môžu zákazníci na stránke produktového detailu jediným kliknutím zobraziť aj ďalšie produkty rovnakej značky.
Ak sa zákazníkom zapáči konkrétny produkt, môžu ho rýchlo a jednoducho odporučiť e-mailom svojim priateľom, prípadne ho zdieľať na Facebooku.
Súčasťou každého produktu je Facebook tlačidlo Páči sa mi to.
Všetci zákazníci môžu v eShope nakupovať aj bez nutnosti registrácie. Ak však vyžadujete registráciu, môžete túto možnosť zakázať v nastaveniach eShopu.
Pri aktivácii tohto modulu sa budú na stránkach s produktovým detailom zobrazovať aj iné produkty, ktoré si v administrácii produktov označíte ako súvisiace. Napríklad, k produktu notebook budete môcť zobraziť súviasiace produkty myš a tašku.
Pri aktivácii tohto modulu sa budú na stránkach s produktovým detailom zobrazovať ďalšie produkty, ktoré si zákazník aktuálne prezeral.
Pri aktivácii tohto modulu sa budú na úvodnej stránke eShopu zobrazovať najpredávanejšie (najpopulárnejšie) produkty.
Pri aktivácii tohto modulu sa budú na stránkach s produktovým detailom zobrazovať aj iné produkty, ktoré si zákazníci kupujú spoločne s daným produktom.
Komentáre a hodnotenia umožnia vašim zákazníkom komentovať produkty a pridávať k nim hodnotenia vo forme hviezdičiek.
Funkcia porovnávania produktov umožní vašim zákazníkom porovnať parametre až 5 produktov.
Filter produktov podľa výrobcov umožní zákazníkom filtrovať produkty podľa výrobcov. Prostredníctvom tohto filtra si budú môcť zákazníci zobraziť len produkty v konkrétnej kategórií a od konkrétneho výrobcu.
Filter produktov podľa cenovej hľadiny umožní zákazníkom filtrovať produkty podľa cenového rozpätia od - do. Prostredníctvom tohto filtra si budú môcť zákazníci zobraziť len produkty v konkrétnej kategórií a v konkrétnej cenovej relácii.
Filter produktov podľa príznakov umožní zákazníkom filtrovať produkty podľa príznakov. Prostredníctvom tohto filtra si budú môcť zákazníci zobraziť len produkty v konkrétnej kategórií, ktoré sú označené konkrétnym príznakom.
Wishlist umožní užívateľom vášho eShopu uložiť si vybrané produkty do svojho zoznamu. Vďaka funkcii stráženia cien môžu užívatelia vo svojom wishliste porovnať aktuálne ceny produktov s cenami, ktoré boli v čase ich uloženia.
Upravte si vzhľad vášho eShopu sami a podľa svojich predstáv.
Prostredníctvom konfigurátora môžete vybrať základný layout eShopu (menu vľavo alebo vpravo), prípadne systémom drag-n-drop upraviť usporiadanie funkčných blokov eShopu.
V MEGA eShope si môžete vybrať z niekoľkých typov písma, ktoré môžete aplikovať na jednotlivé obsahové bloky (hlavička, bočné menu, obsah, pätička). Zároveň si môžete vybrať veľkosť a farbu písma, ako aj nastaviť farbu a správanie sa hypertextových odkazov a tlačidiel v eShope.
Všetky funkcie vo vašom MEGA eShope si môžete nastaviť podľa vašich predstáv a požiadaviek. Keďže nastavenia niektorých funkcií sú pomerne komplexné, pripravili sme pre vás rozsiahly návod, ku ktorému sa dostanete aj priamo z jednotlivých nastavení v eShope.
Prostredníctom informačných stránok môžete poskytnúť zákazníkom dôležité informácie o podmienkach nákupu, platobných podmienkach, zárukách atď.. V MEGA eShope môžete vytvoriť ľubovolný počet takýchto stránok.
Články vám umožnia pridávať novinky, blogové príspevky prípadne iné aktuality, ktoré zvýšia informačnú hodnotu a skvalitnia obsahovú bázu vášho eShopu. Kvalitný obsah = SEO výhoda.
Porovnávače cien sú výborným marketingovým nástrojom, ktorý dokáže na vaše stránky priviesť návštevníkov pripravených kupovať. Každý MEGA eShop preto už v základnej verzii ponúka export produktov do najpopulárnejších porovnávačov: Heureka.sk, Najdicenu.sk, Najnakup.sk, Najvyber.sk, Pricemania.sk a Tovar.sk.
V MEGA eShope môžete na vyznačených miestach umiestniť bannery, prostredníctvom ktorých môžete návštevníkov vášho eShopu informovať o výhodách nákupu vo vašom eShope, prebiehajúcich akciách a výpredajoch. Priamo v administračnom prostredí si môžete nahrať reklamné bannery a určiť, kam majú po kliknutí smerovať.
Vždy nás môžete kontaktovať aj telefonicky na 0910 22 11 00, prípadne e-mailom
MEGA eShopy podporujú nasledujúce
systémy, banky a technológie: