Obal predáva — design eShopu je váš obal

Zrak je zmysel, ktorému väčšina z nás, ktorí máme zdravé oči, prikladáme najväčšiu dôležitosť zo všetkých ostatných zmyslových vnemov. Či už je to správne alebo nie, hodnotenie zrakom je na stupnici dôležitosti, ktorú našim zmyslom priznávame, rozhodujúce. Ako sa vraví – obal predáva – a design eShopu je jeho obal, ktorý predá tovar v jeho ponuke.

Obal predáva — design eShopu je váš obal

Cieľom každého internetového obchodu je bezpochyby predať tovar, ktorý ponúka. Je pravda, že pri výbere tovaru nás zaujíma predovšetkým tovar samotný, ale rovnako nám záleží na prostredí, v ktorom tovar nakupujeme. Preto sa kvalitný eShop design sústreďuje na tieto dôležité faktory:

  • Moderné a farebne príťažlivé grafické spracovanie
  • Branding a konzistentná podpora identity
  • Jednoduché a logické užívateľské prostredie
  • Kvalitné fotografie ponúkaného tovaru

Každý z týchto faktorov si teda môžeme prejsť podrobnejšie a ukázať na príkladoch, ako ich vhodne realizovať.

Moderné a farebne príťažlivé grafické spracovanie

Moderný eShop design, ako súčasť web designu, dnes využíva na pohľad príjemné farebné odtiene, ktoré by mali zodpovedať zameraniu obchodu. Pre niektoré obchody sú určité farby príznačné (napr. bio – zelená, parfémy – purpurová, ružová a fialová a podobne) a preto je vhodné prispôsobiť sa všeobecným očakávaniam zákazníkov.

Samozrejme, kreativite sa medze nekladú a niekedy môže zabrať aj presne opačná taktika. eShop design by však mal pôsobiť celistvo a zladene. V zákazníkoch to vyvolá pocit solídnosti a istoty.

Branding a konzistentná podpora identity

Dizajn vášho internetového obchodu by mal zodpovedať vašej firemnej identite, prípadne identite vlastnej značky – mena eShopu. Okrem loga viditeľného na každej stránke webu by mal eShop dodržiavať určenú farebnú paletu. V prípade, že za projektom stojí vaša firma s iným názvom, než je názov samotného eShopu, by ideálne mala byť prostredníctvom loga, prípadne linky (odkazu) v päte stránok spropagovaná aj ona.

Vhodné použitie brandingu pri grafickom spracovaní webu urýchli proces tvorby značky a šírenia mena vášho eShopu medzi návštevníkmi a zákazníkmi.

Jednoduché a logické užívateľské prostredie

Snáď najdôležitejším faktorom dobrého dizajnu je jednoduché a logické užívateľské prostredie. Zjednodušene to znamená, že vo vašom eShope musí byť jednoduché a pohodlné nakupovať. Len tak presvedčíte svojich zákazníkov, aby nehľadali ďalej, vracali sa na váš eShop a uskutočňovali opakované nákupy.

Čím príjemnejšie nakupovanie umožní váš eShop software svojim zákazníkom, tým viac si ho zákazníci obľúbia a budú sa k vám radi vracať a odporúčať váš obchod svojim známym. Jednoduchá použiteľnosť je skrátka viac než design e-shopu.

Kvalitné fotografie ponúkaného tovaru

Keďže obchodujete na internete, kde si zákazník nemôže tovar prezrieť zblízka, kvalitné fotografie ponúkaného tovaru rozhodujú v podstatnej miere o tom, či si zákazník tovar kúpi alebo nie. Čím kvalitnejšie a presnejšie zobrazenie tovaru klientom ponúknete, tým viac zvýšite šancu, že si tovar skutočne zakúpi.

Dobrý design eShopu preto kladie dôraz na efektívne zobrazenie fotografií na stránke s detailnými informáciami o produkte a v zoznamoch produktov.

MEGA eShop má MEGA design

Ak sa rozhodnete využiť riešenie MEGA eShop, môžete si upraviť dizajn a vzhľad vášho obchodu jednoducho v prostredí internetového prehliadača. A bez toho, aby ste museli byť dizajnéri alebo si dizajnéra platiť. V prípade, že sa na to necítite alebo úpravu desingu vášho eShopu chcete zveriť profesionálom, môžete tak samozrejme urobiť tiež.

Možnosti financovania

Vždy nás môžete kontaktovať aj telefonicky na 0910 22 11 00, prípadne e-mailom

MEGA eShopy podporujú nasledujúce
systémy, banky a technológie:

VISA MasterCard Diners Club OPTBank Volksbank TatraBanka ČSOB VÚB UniCredit Bank Maestro PayPal POHODA MoneyS3 KROS OMEGA Slovenská Sporiteľňa CETELEM HOME CREDIT Quatro
Páči sa vám MEGA? Odporučte ju...